Social Icons

Sunday, January 5, 2014

Bersama Shaklee Memacu Tindakan Menggapai Impian

Alhamdulillah..sudah hampir dua bulan saya menyertai Shaklee..semalam baru sahaja mendaftarkan 'anak' Shaklee yang baru merangkap sahabat saya yg ingin bersama2 memacu gerak ke arah kekayaan & kejayaan di dunia dan akhirat.

Sekarang saya masih lagi bekerja..kalau dulu setiap pagi saya selalu mengeluh untuk pergi kerja, tetapi sekarang Alhamdulillah..saya semakin bersyukur dengan apa yg saya ada..kerana di dalam group shaklee yg saya sertai ini..saya bukan hanya di bimbing untuk berjaya di dunia, malah di akhirat juga..InsyaAllah..
Saya dibimbing agar sentiasa beryukur dengan segala pemberian Allah kepada saya..dan di dalam masa yg sama berusaha untuk memperbaiki apa yang kurang..Allah suka pada hambaNya yang sentiasa berusaha memperbaiki diri ke arah yg lebih baik.

Kini hidup saya bukan biasa-biasa lagi..saya tidak pernah terfikir untuk menulis blog di waktu malam begini..tidak pernah terlintas untuk membantu org lain memahami isu kesihatan mereka..& langsung tak pernah bermimpi utk mengenali para mentor dan kawan2 baru dari serata pelusuk di Malaysia ni..sekarang semuanya dah luar biasa bagi saya...ajaibnya..saya gembira dengan apa yg saya lalui sekarang..mungkin inilah tanda keberkatan dariNya..

Saya berazam untuk membantu lebih ramai lg terutamanya para wanita amnya, dan ibu2 yg bekerja khususnya..yg ingin menambah pendapatan, yg ingin membantu suami, yg ingin memperbaiki ekonomi keluarga..saya berazam untuk membantu mereka2 ini..kerana mereka2 ini adalah seperti saya di suatu masa dahulu..sentiasa tercari-cari peluang utk menjana pendapatan tambahan..saya ingin bimbing mereka sepertimana saya dibimbing oleh para mentor yg ikhlas dan benar2 ingin membawa saya berjaya bersama mereka.. 

Semoga Allah permudahkan niat saya ini..aminnn...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blogger Templates